“Publicitatea online este valul care se formeaza…este mai
bine sa fii pe val decat sub el !” Cred
ca m-am saturat de cate ori am rostit cu
patos aceasta fraza …si au tot fost conferinte, workshop-uri, adunari, intruniri,
discutii “tête à tête “ de prin 2014 incoace unde inainte sa-mi dau seama ma
trezeam rostind aceste cuvinte ca o rugaciune parca.
Lucrand in acest domeniu vad, aud si simt inevitabil
fenomenul si fiecare confirmare ma bucura. Rezultatele recente publicate pentru
anul 2015 au definit clar fenomenul publicitatii online: In Europa valoarea bugetelor investite in acest tip de
publicitate a depasit valoarea publicitatii TV /media.
13% crestere pentru valoarea investitiilor in promovare online fata de anul 2014 si lovitura suprema
-depasirea segmentului de televiziune (de altfel un tip de promovare destul de
scumpa si exclusivista rezervata parca doar celor norocosi sa vada bugete cu
multe zerouri).
Este deja o realitate consemnata cu cifre de catre IAB
Europe – apropo, felicitari vecinilor bulgari si Poloniei pentru cifrele
de crestere realizate(peste 20 de procente crestere), ma minunez si ma intreb
de ce la ei se poate si la noi nu in conditiile in care avem una dintre cele
mai bune infrastructuri de internet din Europa.
Fara sa vreau cred ca am si raspunsul.. la o ultima discutie
cu un client (persoana importanta, nu spui cine) mi-a fost dat sa aud : “Da ,
eu ma promovez doamna! “…Felicitari, asta este foarte bine, ce metoda folositi?
“Din mura-n gura!”
By
Anamaria Popa
All
Biz Romania
0 comentarii :
Trimiteți un comentariu