Patru ani a durat schitarea planurilor si cinci luni constructia efectiva, insa proiectul va inlocui sutele de transporturi cu cisterna de 40 de tone care trebuiau facute anual, transmite Reuters.
Directorul operational al Half Maan, Xavier Vanneste, a declarat ca ideea unei conducte pentru transportul berii i-a parut o nebunie pana cand a vazut cum muncitorii amplasau cabluri subterane, ceea ce l-a pus pe ganduri.
El a spus ca o alta optiune ar fi fost mutarea fabricii de bere langa linia moderna de imbuteliere construita in 2010 si pastrarea vechii fabrici sub forma de muzeu, dar a dorit sa continue sa produca bere in vechiul oras medieval.
Oamenii vor sa vada ceva care este viu, nu doar un muzeu prafuit", a spus Xavier Vanneste.
Inainte de cel de Al Doilea Razboi Mondial, in Bruges erau aproximativ 30 de producatori de bere, insa, in prezent, Halve Maan este ultimul din vechea garda care continua sa functioneze in locul unde s-a deschis prima berarie a acestui brand, in urma cu 575 de ani.
Inainte de cel de Al Doilea Razboi Mondial, in Bruges erau aproximativ 30 de producatori de bere, insa, in prezent, Halve Maan este ultimul din vechea garda care continua sa functioneze in locul unde s-a deschis prima berarie a acestui brand, in urma cu 575 de ani.
Construirea unei conducte pentru transportul berii nu este singura noutate, la fel este si modalitatea in care a fost finantata constructia.
Costul lucrarilor s-a ridicat la aproximativ patru milioane de euro. Halve Maan a primit o subventie de la guvernul regional flamand, dar a strans si 350.000 de milioane de euro printr-un proces de crowdfunding (colectare de fonduri), urmand sa isi recompenseze cu bere contributorii.
Cei care au contribuit cu 7.500 de euro vor fi recompensati cu o sticla de bere Brugse Zot in fiecare zi din restul vietii lor.
Cu o lungime de trei kilometri, de la fabrica de bere din centrul orasului Bruges pana la o instalatie de imbuteliere de la marginea orasului istoric, noua conducta poate transporta 4.000 de litri de bere pe ora, echivalentul a 12.000 de sticle.
Pe langa reducerea costurilor ca urmare a renuntarii la transportul berii cu cisterna, Halve Maan ar putea profita si de pe urma faptului ca volumul sau de vanzari a crescut cu 30% anul trecut, pana la cinci milioane de litri, urmand sa urce cu inca 20% in 2016.
Costul lucrarilor s-a ridicat la aproximativ patru milioane de euro. Halve Maan a primit o subventie de la guvernul regional flamand, dar a strans si 350.000 de milioane de euro printr-un proces de crowdfunding (colectare de fonduri), urmand sa isi recompenseze cu bere contributorii.
Cei care au contribuit cu 7.500 de euro vor fi recompensati cu o sticla de bere Brugse Zot in fiecare zi din restul vietii lor.
Cu o lungime de trei kilometri, de la fabrica de bere din centrul orasului Bruges pana la o instalatie de imbuteliere de la marginea orasului istoric, noua conducta poate transporta 4.000 de litri de bere pe ora, echivalentul a 12.000 de sticle.
Pe langa reducerea costurilor ca urmare a renuntarii la transportul berii cu cisterna, Halve Maan ar putea profita si de pe urma faptului ca volumul sau de vanzari a crescut cu 30% anul trecut, pana la cinci milioane de litri, urmand sa urce cu inca 20% in 2016.
0 comentarii :
Trimiteți un comentariu